بسته بندی مدرن sitemap.xml
بهترین منبع آموزشی و اطلاعات راجب دستگاه بسته بندی و ماشین آلات خط تولید حبوبات، خشکبار، خط تولید قند، صنعتی و خانگی...
بسته بندی مدرن
یک شنبه 8 اسفند 1401 ساعت 9:56 | بازدید : 1039 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

مدرن برای شما چه معنایی دارد؟ پاسخ شما احتمالا با سایر متخصصانی که این مقاله را می خوانند متفاوت خواهد بود. اگر بگوییم تعریف مدرن گسترده است، دست کم گرفتن است. اگر طراحی بسته بندی مدرن را بر اساس آنچه فکر می کنید طراحی های مدرن باید باشد ایجاد کنید، ممکن است بازار هدف خود را از دست بدهید.

اگر ذهنیت را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید، احتمالاً انتظارات کسب درآمد و برندسازی را برآورده نمی‌کنید زیرا آنها کمتر از شما درباره مصرف‌کننده ایده‌آل شما می‌دانند.

ما چیزهای منفی زیادی در مورد اشتباه گرفتن آن گفته ایم، اما با بسته بندی مدرن مناسب، می توانید مشتریان بالقوه را با دقت دقیق جذب کنید. اینکه چگونه به این نقطه می رسیم ما را ملزم به بازنگری در مورد سوال زیر می کند.

بسته بندی مدرن

بسته بندی مدرن چیست؟

برای شروع، تعریف "مدرن" یک نکته مهم را در مورد روندهای فعلی صنعت نادیده می گیرد. این واقعیت را نادیده می گیرد که گذشته همیشه برمی گردد تا یک بار دیگر مدرن شود.

گاهی اوقات، یک برند زمانی که طراحی بسته بندی فعلی را در نظر می گیرد به تاریخ نگاه می کند، اما نه همیشه. برای دستیابی به مخاطبان هدف خود با طراحی مدرن، ابتدا باید بدانیم که مخاطب هدف ما چه کسانی هستند. مدرن برای آنها چه معنایی دارد؟ به سبک لباس، طراحی خانه، و موسیقی که گوش می دهند نگاه کنید تا از لنز آنها بینشی در مورد مدرن بودن داشته باشید.

تعریف واقعی مدرن «مربوط به زمان حال یا زمان اخیر بر خلاف گذشته دور» است. گذشته دور کلیدواژه اینجاست زیرا تاریخ اخیر را به جای قرن ها قبل نشان می دهد.

مرد مدرن به اوایل دهه 1900 برای محصولات اصلاح نگاه می کند. زنان مدرن شلوار جین می پوشند که در اواخر دهه 80 و 90 به اوج محبوبیت رسید. ما این را می گوییم تا تقویت کنیم که چگونه برای یافتن یک طراحی مدرن که مصرف کنندگان فعلی ما آن را دوست داشته باشند، مجبور نیستیم به آینده نگاه کنیم.

انواع طرح های بسته بندی مدرن

عنصر طراحی برای بسته بندی مدرن تعریف متفاوتی نسبت به اجزای بسته بندی مدرن دارد. در اینجا، مصرف کننده به دنبال نوآوری است. هیچ کس نمی خواهد به زمانی برگردد که بسته بندی به سختی باز می شد، از محصولات ناسالم تهیه می شد و مواد داخل آن حفظ نمی شد.

بهترین طرح های بسته بندی خلاقانه آنهایی هستند که مشکلات را هم در بسته بندی و هم در جذابیت حل می کنند. یک طراحی بسته بندی معاصر می تواند ظاهری از دوران هیپی داشته باشد اما با عملی بودن زمان فعلی. با طراحی بسته بندی مدرن خود این کار را درست انجام دهید و شاهد افزایش درآمد محصول خود باشید.

طراحی لوگوی مدرن

ایجاد هویت در برندسازی قوی نیاز به تفکر بیشتری نسبت به نگاه کردن به مصرف کنندگان در اینجا و اکنون دارد. یک طراحی لوگوی مدرن باید یک جزء پیش بینی داشته باشد، بنابراین هویت برند از طریق بسیاری از تغییرات طراحی برچسب حفظ می شود.

به همین دلیل، سادگی برای برندسازی لوگو مهم است. هرچه عناصر بیشتری در طراحی لوگوی خود داشته باشید، خطر بیشتری برای کاهش تأثیر آن وجود دارد. طراحان مناسب با سال ها تجربه این را درک می کنند، و اگرچه پرداخت بیشتر برای کمتر عجیب به نظر می رسد، بهترین رویکرد برای طراحی لوگو است.

طرح های خط مستقیم

یک فرض رایج در مورد بسته بندی مدرن این است که در صورت امکان، خطوط باید تمیز و مستقیم باشند. اگر به بسته‌بندی مدرن مواد غذایی نگاه کنید، نمونه‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که در آن برندها طراحی جعبه‌های مربع یا مستطیل مدرن را در مقابل بسته‌بندی سیلندر انتخاب می‌کنند.

اما تصور نکنید که طراحی بسته بندی تمیز و شیک همیشه بهترین ایده است. این را در برابر بسته بندی های منحصربفردتر با جذابیت خوش فرم تست کنید تا ببینید چگونه کار می کند. در SmashBrand، ما این ضرب المثل را می پسندیم که "روابط محکم به راحتی برقرار است."

بسته بندی مینیمالیستی

بخش خوبی از دسته‌های CPG از طرح‌های حداقلی استفاده می‌کنند. این روند برای برخی از صنایع موثر است اما برای برخی دیگر چندان خوب نیست. قبل از اینکه تصور کنید طراحی مینیمالیستی راهی برای جلب توجه است، تعیین کنید که آیا برند شما را متمایز می کند یا در برابر رقبا نامرئی می شود.

در صنعت تغذیه ورزشی پر سر و صدا، برندهایی مانند Gaspari Nutrition این کار را انجام داده اند. شما تصور نمی کنید طراحی گرافیتی قبل از تمرین آنها مدرن باشد ، اما اینطور است. آنها به صنعت خالکوبی، روند هنر گرافیتی مورد تایید شهر، و طرح های هنرمندان توجه کردند که چگونه گرافیتی از یک جرم قابل مجازات به یک صنعت معتبر تبدیل شده است.

این بسته بندی در مقایسه بسیار کم است اما در برابر محصولات پر سر و صدا متمایز است.

مواد مدرن

صنعت بسته بندی در حال حاضر به مواد بسته بندی مدرن دسترسی دارد که می تواند ظاهری پرطرفدار را بیشتر کند. جنبه‌هایی مانند فونت‌های فرورفته، فونت‌های برجسته، روکش‌های مات، روکش‌های فویل و هر شکل دیگری از عناصر بسته‌بندی، طراحی مدرن از هر دوره را برجسته می‌کنند.

طرح های رنگی مدرن

تصویرسازی طرح گرافیکی شما با یافتن طرح رنگ مناسب آغاز می شود. اغلب به رنگ های جسورانه با طرح های مدرن فکر نمی کنند. در عوض، روی رنگ های پایه یا پاستلی در سراسر بسته بندی محصول خود تمرکز کنید. ما تا حدی با این موافق هستیم، اما می گوییم که در طراحی مدرن فقط در مواقع ضروری از رنگ روشن استفاده می شود.

همانطور که گفته شد، بسیاری از دسته ها به تم Miami Vice دهه 80 چسبیده اند. با بازگشت به نام تجاری، اوندا، می بینید که چگونه آنها بسته بندی محصول خود را با رنگ های پررنگ پر نکرده اند، بلکه از آنها به نسبت خاصی برای جدا کردن یکی از دیگری استفاده می کنند.

فونت های مدرن

بعد از اینکه درایورهای خرید را انتخاب کردید و طرح رنگی را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب بهترین فونت برای بسته بندی می رسد. داشتن تایپوگرافی صحیح انتقال پیام شما را از بسته ای به مصرف کننده آسان تر می کند. سوال این است که چگونه می توان یک بسته بندی مدرن و شیک طراحی کرد و در عین حال فونت ها را تمیز و خوانا نگه داشت؟

در واقع، بیشتر به این فرآیند بیش از حد فکر می کنند. همانطور که ما انتظار داریم فونت های مدرن تقریباً در هر دسته محصول تمیز باشند. حتی عجیب‌ترین تصویر نیز باید به فونت‌هایی بچسبد که جلوی چشمک زدن را بگیرد.

دیگر مطالب وبلاگ:




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه بسته بندی و آدرس https://arianzagrosmachinery.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 54
:: بازدید سال : 148
:: بازدید کلی : 22159